چگونه برای پست های خود لایک واقعی داشته باشیم؟

یازار :

+0 به یه ن

چگونه لایک واقعی برای پست های خود داشته باشیم؟

اینستاگرام در سال 2012 عرضه شد اما از حدود 4 الی 5 سال پیش محبوبیت جهانی پیدا کرد. در همین چند سال این شبکه‌ی اجتماعی توانست جایگاه خود را به عنوان پراستفاده‌ترین شبکه‌ی اجتماعی تثبیت کند. این روزها با بیش از 1 میلیارد کاربر توانسته به یکی از کاربردی ترین ابزارهای فضای مجازی تبدیل شود. این شبکه‌ی اجتماعی حالا به یکی از بزرگترین بسترهای تبلیغاتی در سراسر جهان تبدیل شده است. عموم پیج‌هایی که شروع به فعالیت در اینستاگرام می‌کنند در ابتدا می‌توانند کاربران زیادی را به سوی خود جلب کنند. اما بعد از گذشت مدتی تعداد لایک‌ها و فالوورها با سرعت بسیار کمتری افزایش پیدا می‌کند. به همین خاطر تصمیم گرفتیم تا در این پست به صورت خلاصه به این موضوع بپردازیم که چگونه می‌توان لایک واقعی برای پست‌های خود به دست آوریم. 






پیدا کردن زمان مناسب برای انتشار پست
خیلی مهم است که در اثر تحقیق یا آزمون و خطا متوجه شوید که در چه ساعاتی از شبانه روز مخاطبان شما آنلاین هستند. از آنجایی که در هر ثانیه صدها پست در اینستاگرام منتشر می‌شود، در نتیجه طبیعی است که اگر پست خود را در زمان نامناسبی منتشر کنید، زیر انبوهی از پست‌های دیگر قرار گرفته و به احتمال زیاد دیگر توسط کسی دیده نشود. در نتیجه لازم است که با بررسی سن، شغل و رفتار مخاطب خود و با استفاده از چند بار آزمایش کردن متوجه شوید که فالوورهای شما و کسانی که احتمالا موضوع پست شما را دوست دارند، در چه ساعاتی بیشتر آنلاین هستند. انتشار پست در زمان مناسب تاثیر بسیار زیادی در افزایش تعداد لایک‌های واقعی شما خواهد داشت. 



وصل کردن حساب فیسبوک به اینستاگرام 
یکی دیگر از راه‌هایی که می‌تواند منجر به افزایش تعداد لایک‌های شما در اینستاگرام شود این است که حساب کاربری فیسبوک خود را به حساب اینستاگرام خود متصل کنید. انجام این کار باعث می‎شود کسانی که شما را در فیسبوک می‌شناسند، حساب اینستاگرام شما را دنبال کنند. چرا که پروفایل کاربری شما در فیسبوک به دوستان شما نمایش داده می‎‌شود. فعالیت در فیسبوک هم پیشنهاد می‌شود. چرا که کاربران بیشتری متوجه حضور شما در این فضا خواهند شد و در نتیجه به احتمال زیاد در اینستاگرام هم شما را فالو خواهند کرد و اگر پست‌های شما با ذائقه‌ی آن‌ها جور در بیاید محتوای منتشر شده را لایک خواهند کرد و به این ترتیب لایک‌های واقعی خود را افزایش خواهید داد. 



کامنت گذاشتن روی پست‌های مرتبط
اگر برای پست‌هایی که تا حدودی موضوع آن‌ها با موضوع پیج شما مشابه است، کامنت‌ قرار دهید می‌توانید این انتظار را داشته باشید که تعداد لایک‌های واقعی شما افزایش پیدا کند. اگر کامنتی که برای افراد دیگر قرار می‌‎دهید مناسب و مرتبط باشد، به احتمال زیاد توسط کاربران زیادی دیده خواهید شد. آن‌ها روی نام کاربری شما کلیک کرده و پروفایل شما را نگاه می‌کنند. در این مرحله اگر شکل و شمایل پیج شما قابل توجه باشد، به احتمال زیاد شما را فالو می‌کنند و یا این که حداقل پست‌های مختلف شما را نگاه کرده و آن‌ها را لایک خواهند کرد. خود عمل لایک کردن پست‌های سایر افراد هم می‌تواند منجر به افزایش تعداد لایک‎های شما شود اما تاثیر آن به اندازه‌ی کامنت‌ها نیست. به هر حال پیشنهاد می‌شود که از هر دو روش به عنوان مکمل یکدیگر استفاده کنید. 



استفاده از چند عکس در یک پست
آمارها نشان داده است که عکس‌هایی که در آن‌ها دو یا چند عکس در کنار یکدیگر قرار گرفته است، لایک‌های بیشتری دریافت می‌کنند. اپلیکیشن‌های مختلفی وجود دارد که برای شما این کار را انجام می‌دهند. شما با ارائه‌‌ی چند عکس به این اپلیکیشن‌ها یک عکس دریافت خواهید کرد که ترکیبی از آن‌هاست. اشتراک چنین محتوایی به همراه یک کپشن خوب می‌تواند لایک‌های زیادی در پی داشته باشد بنابراین از این روش غافل نشوید. 



زیبا بودن شمایل ظاهری پیج
همانطور که می‌دانید اینستاگرام یک شبکه‌ی اجتماعی مبتنی بر تصویر است. بنابراین این که پیج شما چگونه به نظر برسد بسیار مهم است. در گذشته توجه زیادی به این موضوع نمی‌شد اما امروزه خیلی مهم است که پست‌های شما به صورت کلی و در شمای پیج چگونه به نظر برسند. استفاده از رنگ‌های هماهنگ و تعیین یک تم دائم یکی از مهم‌ترین نکاتی است که می‌تواند در بلند مدت به افزایش لایک واقعی منجر شود. شما باید برای استوری‌های خود نیز یک تم تعیین کنید و در تمام استوری‌ها از آن‌ها پیروی کرده تا چشم مخاطب را به خود و استایتان عادت دهید. بهتر است که برای پیج خود یک لوگو هم داشته باشید تا آن را در کنار پست‌های خود قرار دهید. 



استفاده از فیلترهای پرطرفدار
هر چند سال یکبار یکی از فیلترها به شدت باب می‌شود و پیج‌هایی که می‌توانند خود را به سرعت با این تغییرات سازگار کنند، عموما لایک‌ واقعی بیشتری به دست می‌آورند.برای این که متوجه شوید کدام یک از فیلترها پرطرفدارتر است کافی است نگاهی به پست‌های مختلف در اکسپلورر اینستاگرام بیاندازید. استفاده از تم‌های مختلف بستگی زیادی به رنج سنی مخاطبان شما هم دارد. 



خرید لایک وقعی اینستاگرام 
یکی دیگر از راه‌های افزایش تعداد لایک‌ها این است که آن را خریداری کنید. شما با پرداخت مبلغی پول تعدادی لایک به دست می‌آورید اما در این کار هم نکاتی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنید. از آنجایی که ما لایک واقعی می‌خواهیم نه لایک فیک که توسط ربات‌ها انجام می‌شود، بنابراین نیاز است که برای خرید لایک واقعی به سایت‌هایی مراجعه کنید که از اعتبار کافی برخوردار باشند. همینطور مطمئن شوید که لایک‌هایی که ارائه می‌کنند واقعی بوده و از نوع ایرانی باشند تا برای شما مفیدتر واقع شوند. این سایت‌ها عموما پست‌های شما را در معرض دید افراد بسیار زیادی قرار می‌دهند. در نتیجه طبیعی است که تعداد لایک‌های شما به اندازه‌ی دلخواه افزایش پیدا می‌کند. 

سخن پایانی
روش‌هایی که در این نوشتار در رابطه با افزایش لایک واقعی بیان کردیم همگی مکمل یک موضوع مهم‌تر به نام تولید محتوا هستند.
اگر نتوانید محتوایی تولید کنید که برای کاربرانتان مفید و جذاب باشد، حتی اگر لایک زیادی هم به روش‌های گوناگون به دست آورید، باز هم فایده نخواهد داشت. چرا که این لایک‌ها از طرف دنبال‌کننده‌های هدفمند نیستند. در نتیجه پیشنهاد ما این است که حتما روی استراتژی محتوای خود کار کرده و در کنار آن برای افزایش لایک از نکات بالا استفاده کنید.
میتوانید برای پیشرفت سریع تر کار خود از سایت بای فالوور در زمینه خرید لایک اینستاگرام واقعی و ایرانی نیز استفاده کنید.


  • [ ]