فالوور واقعی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

یازار :

+0 به یه ن

فالوور واقعی دارای چه ویژگی هایی است؟

در طول تاریخ فضای الکترونیک، هیچ شبکه‌ی اجتماعی مانند اینستاگرام نتوانسته نظر پیر و جوان، با سواد و بی سواد، فقیر و غنی را به سوی خود جلب کند. همه‌ی مردم اینستاگرام را دوست دارند و آن را یک فضای خوب برای به اشتراک گذاری لحظات به یاد ماندنی خود می‌دانند. این پتانسیل باعث شده تا بخش قابل توجهی از کسب و کارها یک نسخه‌ی آنلاین از خود را در این شبکه‌ی اجتماعی راه اندازی کنند. اما کسب درآمدهای بالا در این فضا هم نیازمند این است که فالوورهای واقعی داشته باشید که با شما تعامل داشته باشند. برای این که بتوانید فالوورهای واقعی داشته باشید نیاز است که ویژگی‌های آن را بدانید و فرق آن را با فالوورهای فیک بدانید. با ما همراه باشید تا چند نکته در این رابطه بیاموزیم. 





چرا فالوور واقعی مهم است؟
داشتن فالوور به خودی خود مهم است و ارزش دارد. این که بتوانید محتوای تولید شده توسط خودتان و تبلیغاتی که برای کسب و کار خود انجام می‌دهید را در معرض دید صدها هزار نفر قرار دهید بسیار بهتر است از این که تنها 1000 نفر آن را ببینند. به همین خاطر است که کسب و کارهای مختلف به شدت به دنبال افزایش دادن تعداد دنبال‌کننده‌های خود هستند. یکی از راه‌های اضافه کردن فالوور به پیج این است که فالوور را خریداری کنید. در بازارهای مربوط به خدمات اینستاگرام عموما فالوورها به دو دسته تقسیم می‎شوند. فالوورهای واقعی و فالوورهای فیک. فالوورهای واقعی از آن جهت اهمیت دارند که می‌توانند میزان تعامل در پیج شما را به شدت بالا ببرند. آن‌ها نسبت به محتوایی که منتشر می‌کنید، واکنش نشان می‌دهند، شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی خواهند کرد و به این ترتیب میزان بازدید از پیج شما بسیار بیشتر از اعداد فالوورهایتان خواهد بود. 


ویژگی‌های فالوور واقعی چیست؟
فالوورهای واقعی حساب‌های اینستاگرامی هستند دقیقا مشابه افرادی مثل من و شما که به صورت دستی با استفاده از یک شماره موبایل یا آدرس ایمیل ساخته شده اند. این حساب‌ها دارای یک عکس پروفایل مناسب، نام کاربری با معنا، بیوگرافی خوب و تعدادی پست به همراه فعالیت‌ روزانه هستند. حساب‌های واقعی پست افراد مختلف را می‌بینند و آن‌ها را لایک می‌کنند، برای آن‌ها کامنت می‌گذارند، به استوری‌ها ری اکشن نشان می‌دهند، پست‌ها را برای دوستان خود ارسال می‌کنند، از محصولات و خدمات شما استفاده می‌کنند و ... . این فعالیت‌ها در کنار هم سبب می‌شوند که میزان تعامل پیج شما افزایش قابل توجهی داشته باشد. یعنی اینستاگرام متوجه این موضوع می‌شود که محتوای تولید شده توسط پیج شما برای فالوورهایتان جذاب است و این نشان دهنده‌ی سطح بالای کیفی شماست. در نتیجه رتبه‌های بالاتری به شما اختصاص پیدا می‌کند. 


قیمت فالوورهای واقعی
توجه داشته باشید که یکی از راه‌های تشخیص فالوور واقعی از فالوور فیک در قیمت آن‌هاست. برای جمع کردن و استفاده کردن از فالوورهای واقعی زحمات زیادی کشیده شده است و سرورهای قدرتمندی مورد استفاده قرار گرفته. این در حالی است که ساختن فالوورهای فیک بسیار ساده است و به همین دلیل به قیمت‌های بسیار کم عرضه می‎شوند.


ویژگی‌های فالوور فیک چیست؟
در مقابل مفهوم فالوور واقعی، فالوور فیک قرار دارد. این نوع از فالوورها تفاوت‌های بسیاری با نوع واقعی دارند و علت اصلی آن هم این است که هیچ شخص واقعی در حال استفاده از آن نیست و همین موضوع سبب شده تا کارایی نداشته باشند. هنگامی که در سایت‌های مختلف خرید و فروش فالوور گشت و گذاری می‌زنیم، متوجه می‌شویم که فالوورهای فیک از ارزان‌ترین قیمت‌ها برخوردارند. چرا که ساخت آن‌ها زمان بسیار کمی نیاز دارد و توسط برنامه‌های کامپیوتری انجام می‌شوند. این حساب‌ها دارای ویژگی‌هایی که برای فالوور واقعی ذکر کردیم اعم از عکس پروفایل، نام کاربری، پست و تعامل نمی‌باشند و همین باعث می‎شود که برای پیج شما بازدهی نداشته باشند. 


چگونه فالوور فیک و واقعی را از یکدیگر تشخیص دهیم؟
برای این که بتوانید فالوور فیک را از واقعی تشخیص دهید کافی است به همان نکاتی که در ویژگی‌های فالوور واقعی اشاره کردیم، توجه کافی داشته باشید. فالوورهای واقعی در سایت‌های معتبری مانند دیجی فالوور، دیجی ممبر و بای فالوور ارائه می‌‎شوند. این در حالی است که فالوور فیک را می‌توان در هر جایی یافت. خرید فالوور فیک فقط جنبه‌ی نمایشی دارند و وجهه‌ی پیج شما را مثبت‌تر جلوه می‌دهند. 


یک نکته‌ی امنیتی که باید به آن توجه کنید
اگر به دنبال فالوور واقعی رایگان بوده باشید حتما به سایت‌های خارجی برخورد کرده‌اید که ادعا می‌کنند فالوور واقعی به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهند. اما بهتر است بدانید که این تبلیغات همگی دروغین هستند و هیچ فالوور واقعی به صورت رایگان عرضه نمی‌شود و هیچ سایتی حاضر نیست به شما فالوور با کیفیت بالا و به صورت صد در صد رایگان بدهد چرا که برای به دست آوردن آن‌ها زحمات زیادی کشید شده است. این وبسایت‌ها عموما فالوور فیک را به شما تحویل می‌دهند و با استفاده از تکنیک‌های مربوط به فیشینگ، اطلاعات حساب شما را به سرقت برده و از شما اخاذی خواهند کرد. در نتیجه بهتر است نسبت به این موضوع آگاهی داشته و بدانید که خدمات خوب و با کیفیت بالا هرگز به صورت رایگان ارائه نمی‌شوند. 


فالوور واقعی را از کجا خریداری کنیم؟
اگر فکر می‌کنید که نمی‌توانید با استفاده از تولید محتوا یا تبلیغات فالوور واقعی به دست آورید، بهترین راه پیش روی شما خرید فالوور واقعی است. در اینجا پیشنهاد می‌کنیم که حتما از وبسایت‌های معتبری مانند دیجی فالوور، دیجی ممبر یا بای فالوور برای خریداری این محصولات استفاده کنید. چرا که هم خدمات آن‌ها در سطح بالایی از کیفیت قرار دارد و هم این که ضمانت بازگشت وجه و پشتیبانی 24 ساعته‌ی آن‌ها از خدماتی که عرضه می‌کنند، می‌تواند خیال هر ادمینی را راحت کند. 


سخن پایانی
رکن اصلی برای موفقیت در اینستاگرام و ورود به بخش‌هایی مانند اکسپلورر که شاه کلید موفیت در این شبکه‌ی اجتماعی است، داشتن فالوور واقعی می‌باشد. در هر بیزنسی که حضور داشته باشید، این فالوورهای واقعی هستند که پیج شما را گسترش می‌دهند و صد البته درآمد شما را چند برابر خواهند کرد. بنابراین بهتر است که فکر و وسوسه‌ی خرید فالوور فیک را به طور کلی از ذهن خارج کنید و با استفاده از روش‌های گوناگون اقدام به جذب فالوور واقعی نمایید. 
خرید فالوور اینستاگرام از نوع واقعی را می توانید از طریق سایت دیجی ممبر انجام دهید.


چگونه برای پست های خود لایک واقعی داشته باشیم؟

یازار :

+0 به یه ن

چگونه لایک واقعی برای پست های خود داشته باشیم؟

اینستاگرام در سال 2012 عرضه شد اما از حدود 4 الی 5 سال پیش محبوبیت جهانی پیدا کرد. در همین چند سال این شبکه‌ی اجتماعی توانست جایگاه خود را به عنوان پراستفاده‌ترین شبکه‌ی اجتماعی تثبیت کند. این روزها با بیش از 1 میلیارد کاربر توانسته به یکی از کاربردی ترین ابزارهای فضای مجازی تبدیل شود. این شبکه‌ی اجتماعی حالا به یکی از بزرگترین بسترهای تبلیغاتی در سراسر جهان تبدیل شده است. عموم پیج‌هایی که شروع به فعالیت در اینستاگرام می‌کنند در ابتدا می‌توانند کاربران زیادی را به سوی خود جلب کنند. اما بعد از گذشت مدتی تعداد لایک‌ها و فالوورها با سرعت بسیار کمتری افزایش پیدا می‌کند. به همین خاطر تصمیم گرفتیم تا در این پست به صورت خلاصه به این موضوع بپردازیم که چگونه می‌توان لایک واقعی برای پست‌های خود به دست آوریم. 






پیدا کردن زمان مناسب برای انتشار پست
خیلی مهم است که در اثر تحقیق یا آزمون و خطا متوجه شوید که در چه ساعاتی از شبانه روز مخاطبان شما آنلاین هستند. از آنجایی که در هر ثانیه صدها پست در اینستاگرام منتشر می‌شود، در نتیجه طبیعی است که اگر پست خود را در زمان نامناسبی منتشر کنید، زیر انبوهی از پست‌های دیگر قرار گرفته و به احتمال زیاد دیگر توسط کسی دیده نشود. در نتیجه لازم است که با بررسی سن، شغل و رفتار مخاطب خود و با استفاده از چند بار آزمایش کردن متوجه شوید که فالوورهای شما و کسانی که احتمالا موضوع پست شما را دوست دارند، در چه ساعاتی بیشتر آنلاین هستند. انتشار پست در زمان مناسب تاثیر بسیار زیادی در افزایش تعداد لایک‌های واقعی شما خواهد داشت. 



وصل کردن حساب فیسبوک به اینستاگرام 
یکی دیگر از راه‌هایی که می‌تواند منجر به افزایش تعداد لایک‌های شما در اینستاگرام شود این است که حساب کاربری فیسبوک خود را به حساب اینستاگرام خود متصل کنید. انجام این کار باعث می‎شود کسانی که شما را در فیسبوک می‌شناسند، حساب اینستاگرام شما را دنبال کنند. چرا که پروفایل کاربری شما در فیسبوک به دوستان شما نمایش داده می‎‌شود. فعالیت در فیسبوک هم پیشنهاد می‌شود. چرا که کاربران بیشتری متوجه حضور شما در این فضا خواهند شد و در نتیجه به احتمال زیاد در اینستاگرام هم شما را فالو خواهند کرد و اگر پست‌های شما با ذائقه‌ی آن‌ها جور در بیاید محتوای منتشر شده را لایک خواهند کرد و به این ترتیب لایک‌های واقعی خود را افزایش خواهید داد. 



کامنت گذاشتن روی پست‌های مرتبط
اگر برای پست‌هایی که تا حدودی موضوع آن‌ها با موضوع پیج شما مشابه است، کامنت‌ قرار دهید می‌توانید این انتظار را داشته باشید که تعداد لایک‌های واقعی شما افزایش پیدا کند. اگر کامنتی که برای افراد دیگر قرار می‌‎دهید مناسب و مرتبط باشد، به احتمال زیاد توسط کاربران زیادی دیده خواهید شد. آن‌ها روی نام کاربری شما کلیک کرده و پروفایل شما را نگاه می‌کنند. در این مرحله اگر شکل و شمایل پیج شما قابل توجه باشد، به احتمال زیاد شما را فالو می‌کنند و یا این که حداقل پست‌های مختلف شما را نگاه کرده و آن‌ها را لایک خواهند کرد. خود عمل لایک کردن پست‌های سایر افراد هم می‌تواند منجر به افزایش تعداد لایک‎های شما شود اما تاثیر آن به اندازه‌ی کامنت‌ها نیست. به هر حال پیشنهاد می‌شود که از هر دو روش به عنوان مکمل یکدیگر استفاده کنید. 



استفاده از چند عکس در یک پست
آمارها نشان داده است که عکس‌هایی که در آن‌ها دو یا چند عکس در کنار یکدیگر قرار گرفته است، لایک‌های بیشتری دریافت می‌کنند. اپلیکیشن‌های مختلفی وجود دارد که برای شما این کار را انجام می‌دهند. شما با ارائه‌‌ی چند عکس به این اپلیکیشن‌ها یک عکس دریافت خواهید کرد که ترکیبی از آن‌هاست. اشتراک چنین محتوایی به همراه یک کپشن خوب می‌تواند لایک‌های زیادی در پی داشته باشد بنابراین از این روش غافل نشوید. 



زیبا بودن شمایل ظاهری پیج
همانطور که می‌دانید اینستاگرام یک شبکه‌ی اجتماعی مبتنی بر تصویر است. بنابراین این که پیج شما چگونه به نظر برسد بسیار مهم است. در گذشته توجه زیادی به این موضوع نمی‌شد اما امروزه خیلی مهم است که پست‌های شما به صورت کلی و در شمای پیج چگونه به نظر برسند. استفاده از رنگ‌های هماهنگ و تعیین یک تم دائم یکی از مهم‌ترین نکاتی است که می‌تواند در بلند مدت به افزایش لایک واقعی منجر شود. شما باید برای استوری‌های خود نیز یک تم تعیین کنید و در تمام استوری‌ها از آن‌ها پیروی کرده تا چشم مخاطب را به خود و استایتان عادت دهید. بهتر است که برای پیج خود یک لوگو هم داشته باشید تا آن را در کنار پست‌های خود قرار دهید. 



استفاده از فیلترهای پرطرفدار
هر چند سال یکبار یکی از فیلترها به شدت باب می‌شود و پیج‌هایی که می‌توانند خود را به سرعت با این تغییرات سازگار کنند، عموما لایک‌ واقعی بیشتری به دست می‌آورند.برای این که متوجه شوید کدام یک از فیلترها پرطرفدارتر است کافی است نگاهی به پست‌های مختلف در اکسپلورر اینستاگرام بیاندازید. استفاده از تم‌های مختلف بستگی زیادی به رنج سنی مخاطبان شما هم دارد. 



خرید لایک وقعی اینستاگرام 
یکی دیگر از راه‌های افزایش تعداد لایک‌ها این است که آن را خریداری کنید. شما با پرداخت مبلغی پول تعدادی لایک به دست می‌آورید اما در این کار هم نکاتی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنید. از آنجایی که ما لایک واقعی می‌خواهیم نه لایک فیک که توسط ربات‌ها انجام می‌شود، بنابراین نیاز است که برای خرید لایک واقعی به سایت‌هایی مراجعه کنید که از اعتبار کافی برخوردار باشند. همینطور مطمئن شوید که لایک‌هایی که ارائه می‌کنند واقعی بوده و از نوع ایرانی باشند تا برای شما مفیدتر واقع شوند. این سایت‌ها عموما پست‌های شما را در معرض دید افراد بسیار زیادی قرار می‌دهند. در نتیجه طبیعی است که تعداد لایک‌های شما به اندازه‌ی دلخواه افزایش پیدا می‌کند. 

سخن پایانی
روش‌هایی که در این نوشتار در رابطه با افزایش لایک واقعی بیان کردیم همگی مکمل یک موضوع مهم‌تر به نام تولید محتوا هستند.
اگر نتوانید محتوایی تولید کنید که برای کاربرانتان مفید و جذاب باشد، حتی اگر لایک زیادی هم به روش‌های گوناگون به دست آورید، باز هم فایده نخواهد داشت. چرا که این لایک‌ها از طرف دنبال‌کننده‌های هدفمند نیستند. در نتیجه پیشنهاد ما این است که حتما روی استراتژی محتوای خود کار کرده و در کنار آن برای افزایش لایک از نکات بالا استفاده کنید.
میتوانید برای پیشرفت سریع تر کار خود از سایت بای فالوور در زمینه خرید لایک اینستاگرام واقعی و ایرانی نیز استفاده کنید.


شرایط مهم و کلیدی که باید داشته باشید تا دریافت تیک آبی اینستاگرام تایید گردد

یازار :

+0 به یه ن

شرایط دریافت  تیک آبی (تایید رسمی) اینستاگرام چیست؟

حتما شما هم دیده‌اید که برای اشخاص مشهور در اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی پیج‌های فیک می‌زنند و خود را به عنوان آن شخص معرفی می‌کنند.
به همین خاطر این امکان که بتوان پیج واقعی یک شخص را از پیج‌های فیک تشخیص داد بسیار مهم است، اینستاگرام ساز و کاری را فراهم کرده تا با استفاده از تیک آبی بتوان پیج‌های واقعی را از غیر واقعی تشخیص داد. تیک آبی یکی از امکاناتی است که بسیاری از افراد تمایل دارند تا آن را داشته باشند. به این خاطر که نوعی اعتبار یک پیج به حساب می‌آید و فقط افراد مشهور و پرطرفدار می‌توانند این تیک را داشته باشند. در این نوشته به چند راهکار مهم برای دریافت تایید رسمی اینستاگرام جهت گرفتن تیک آبی از نقطه نظر کارشناسان سایت بای فالوور می‌پردازیم. 





منظور از تیک آبی اینستاگرام چیست؟
تیک آبی که در زبان انگلیسی  Verified Badge نامیده می‌شود یک چند ضلعی آبی است که در میان آن یک تیک سفید وجود دارد. هنگامی که یک پیج دارای تیک آبی است، به این معنیست که آن پیج رسمی بوده و توسط شخص یا برند اصلی مدیریت می‌شود ( فیک نیست). یک پیج اینستاگرامی دارای تیک آبی برای این که بتواند تایید رسمی اینستاگرام را بگیرد، مدارک هویتی خود را برای این مجموعه ارسال کرده است. داشتن تیک آبی به نوعی اعتبار یک پیج است و نشان می‌دهد که این شخص یا برند از فالوورهای زیادی برخوردار است. به این خاطر که فقط پیج‌های پرطرفدار می‌توانند برای خود تیک آبی دریافت کنند. 


چه کسانی می‌توانند تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنند؟
همانطور که داشتن تیک آبی باکلاسی به حساب می‌آید و فقط افراد بسیار خاص می‌توانند از این امکان استفاده کنند، همانقدر هم دریافت آن کار سختی است. به خاطر این که برای آن شرایط سخت‌گیرانه‌ای لحاظ شده که بسیار پیچیده است. اگر حساب کاربری شما با شرابط تایید رسمی اینستاگرام مطابقت نداشته باشد نمی‌توانید که این تیک آبی را دریافت کنید. به همین دلیل متخصصان بای فالوور تعدادی از مهم‌ترین شرایط برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام را شرح داده‌اند تا از تلف شدن زمان باارزش شما جلوگیری شود. 


. اعتبار پیج شرط اول دریافت تیک آبی
نخستین عاملی که می‌تواند منجر به دریافت تایید رسمی اینستاگرام شود این است که حساب کاربری شما اعتبار داشته باشد. به این معنی که پیج باید متعلق به یک شخص یا یک برند خاص بوده که از اعتبار کافی برخوردار هستند. صفحات اینستاگرامی که برای قرار دادن کلیپ‌های تفریحی و موارد این چنینی به وجود آمده‌اند نمی‌توانند تیک آبی دریافت کنند. بنابراین اگر از دسته‌ی پیج‌های غیرمعتبر هستید، بای فالوور به شما پیشنهاد می‌کند که از اقدام برای دریافت تیک آبی خودداری کنید. به این خاطر که فقط وقت خود را تلف خواهید کرد. 

. منحصر به فرد بودن شرط دوم دریافت تیک اینستاگرام 
این مورد هم کمی به شرط اولی شباهت دارد. منحصر به فرد بودن یعنی حساب کاربری شما در اینستاگرام باید فقط و فقط به خود شما تعلق داشته باشد و یا این که به بیزنس شما در اینستاگرام مرتبط باشد. اگر شما در این شبکه‌ی اجتماعی دارای تعداد زیادی پیج باشید فقط یکی از آن‌ها می‌تواند تیک آبی دریافت کند. یعنی پیجی که تیک آبی دریافت می‌کند در نوع خود منحصر به فرد است. برای مثال برند آدیداس نمی‌تواند دو پیج مختلف را برای خود ترتیب داده و تیک آبی برای هر کدام از آن‌ها دریافت کند. 

. پرطرفدار بودن شرط سوم دریافت تیک
برای این که بتوانید تایید رسمی اینستاگرام را مبنی بر احراز هویت خود دریافت کنید لازم است که طرفداران زیادی داشته باشید.
به این معنی که تعداد فالوورهای شما بایستی زیاد باشد اما داشتن تعداد زیادی از Follower کافی نیست. نام و مشخصات شما باید به دفعات بسیار زیاد توسط کاربران مختلف جست‌و‌جو شود. این موضوع به اینستاگرام می‌فهماند که شما یا برندتان از شهرت خاصی در سطح کشور یا جهان برخوردار هستید و شما را لایق دریافت تیک آبی خواهد دید. از سویی دیگر شما باید فعالیت زیادی در اینستاگرام داشته باشید و پست‌های شما نیز از بازخورد خوبی برخوردار باشند.
به هر حال کارشناسان بای فالوور در میان تمام این موارد جست و جو شدن توسط کاربران مختلف به دفعات زیاد را مهم‌ترین عاملی می‌دانند که می‌تواند منجر به دریافت تیک آبی شود.
شما برای داشتن فالوور های بیشتر می توانید با صرف اندکی هزینه و بدون نیاز به صرف زمان از تکنیک خرید فالوور واقعی اینستاگرام استفاده کنید.

. کامل بودن تمام قسمت‌های حساب کاربری برای گرفتن تیک
این شرط برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام بسیار آسان است. شما باید یک پروفایل تکمیل شده داشته باشید تا بتوانید تایید رسمی اینستاگرام را دریافت کنید. کارشناسان سایت بای فالوور پیشنهاد کرده‌اند که حتما و حتما برای حساب کاربری خود یک عکس مناسب انتخاب کنید. این عکس به هیچ وجه نباید تکراری باشد یا از اینترنت گرفته شده باشد. همچنین بخش نام  و نام خانوادگی شما باید کامل باشد و بیوگرافی خوبی داشته باشید. شرط دیگر گرفتن تیک این است حداقل یک پست در پیج اینستاگرامی خود داشته باشید.
شما برای دریافت تیک آبی اینستاگرام نیاز است که به اینستاگرام درخواست بفرستید. پس از این که تمام این شرایطی که به آن اشاره کردیم، مورد تایید این مجموعه قرار گرفتن از شما درخواست می‌کنند که مدارک خود را برای آن‌ها ارسال کنید تا سایر مراحل مربوط به احراز هویت شما انجام شود. 
یک نکته‌ی مهم که کارشناسان بای فالوور به آن اشاره کرده‌اند این است که هیچ تضمینی وجود ندارد اینستاگرام درخواست شما برای دریافت این تیک را قبول کند.
به این خاطر که این تیک فقط برای افراد یا برندهای مشهور است مانند ورزشکاران، هنرمندان، اینفلوئنسرها و ... . برای این که توجه اینستاگرام برای ارائه این تیک به شما جلب شود نیاز است که تمام مواردی که در این نوشته به آن‌ها اشاره کردیم را شامل باشید. 

نکته‌ پایانی
در این نوشته‌ی کوتاه سعی کردیم تا بخش‌های مختلف مربوط به دریافت تیک آبی اینستاگرام از نظر کارشناسان بای فالوور را به شما ارائه کنیم.
همانطور که گفتیم دریافت این تیک به هیچ وجه کار آسانی نیست. در غیر این صورت همه می‌توانستند برای پیج‌های خود اقدام به گرفتن تیک کنند، توجه داشته باشید که پیج‌هایی می‌توانند تیک دریافت کنند که احتمال ساخته شدن پیج فیک برای آن‌ها بالا باشد.
 


  • [ 1 ]