کاربردی ترین روش های ورود به اکسپلوور اینستاگرام

یازار :

+0 به یه ن

موثرترین روش های نوین ورود به اکسپلوور اینستاگرام


به خوبی می‌دانید که اینستاگرام بزرگترین شبکه‌ی اجتماعی جهان بیش از یک میلیارد کاربر در سراسر دنیا دارد و جمعیت کثیری از این افراد که به صورت روزانه در اینستاگرام فعال هستند، حداقل یک بار در روز وارد بخش اکسپلورر شده و پست‌های متنوعی را در آن مشاهده می‌کنند. از آنجایی که محتوایی که در این بخش به نمایش در می‌آید بسیار به علاقه و ذائقه‌ی افراد نزدیک است لذا دل کرندن از آن کار بسیار سختی است. حتما برای شما هم پیش آمده که وارد اکسپلورر اینستاگرام شده باشید و به طور کلی زمان را فراموش کرده‌اید. در این نوشته به روش‌های نوین ورود به اکسپلورر اینستاگرام خواهیم پرداخت.
پس تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید. 



منظور از اکسپلورر اینستاگرام چیست؟

هنگامی که وارد اپلیکیشن اینستاگرام می‌شوید، در پایین صفحه آیکن‌های مختلفی وجود دارد.
یکی از آن‌ها به شکل یک ذره بین است اگر روی آن را لمس کنید وارد صفحه‌ای خواهید شد که پست‌های با تعامل بسیار بالا، پست‌های مشابه با آن‌چه که شما Follow کرده‌اید و پست‌هایی که فالوئینگ‌های شما آن‌ها را لایک کرده‌اند، نمایش داده می‌شود. صفحه‌ی اکسپلورر یکی از بهترین جاها برای این است که تعداد بی نهایتی از پست‌ها را ببینید و کنجکاوی و تشنگی خود را برطرف کنید. 

 

چگونه می‌توان وارد اکسپلورر شد؟

همانطور که گفتیم اکسپلورر قابلیتی دارد که می‌تواند تا ساعت‌ها ما را درگیر خود کند، حال اگر خود ما ادمین یک پیج اینستاگرامی هستیم قطعا دلمان می‌خواهد که هر چه زودتر وارد اکسپلورر شویم.
اما این ورود خیلی هم ساده نیست برای این که شما هم بتوانید پای خود را وارد این بازی پرهیجان کنید چند نکته وجود دارد که باید به آن‌ها توجه داشته باشید. 

 

. در زمان درست پست خود را منتشر کنید
زمانبندی صحیح Post یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که شما باید هم آن را یاد بگیرید و هم بر اساس تجربه و آزمون زمان مناسب برای انتشار آن را به دست آورید.
اگر پیج خود را به حالت بیزنس درآورید متوجه خواهید شد که فالوورهای شما بیشتر چه زمانی آنلاین هستند، از آنجایی که کسانی که پست شما را می‌بینند تشابهات زیادی با فالوورهای شما دارند در نتیجه انتشار پست در زمان مناسب به دیده شدن شما در اکسپلورر می‌انجامد.
ابزاری که با استفاده از آن می‌توانید زمان فعالیت فالوورهایتان استفاده کنید، اینسایت است، هنگامی که پست شما توسط افراد بیشتری دیده و Like شود، میزان دیده شدن شما به صورت نمایی بالا خواهد رفت. 

 

. منحصر به فرد باشید
یکی دیگر از روش‌های نوین ورود به اکسپلورر این است که سبک خاص خود را در ارائه‌ی مطالب خود داشته باشید.
این منحصر به فردی نه تنها باید در متن و شیوه‌ی نگارش و صحبت کردن شما باشد بلکه باید در استفاده از استیکرها ، شمایل ظاهری پیج شما و استفاده از عناصر گرافیکی هم وجود داشته باشد.
استفاده از رنگ‌های خوب و متناسب با سن و قشر مخاطب، نوشتن عناوین جذاب و ... می‌تواند در این زمینه بسیار کمک کننده باشد. 

 

. بررسی سایر ویدئوها
یک راه خوب برای ورود به اکسپلورر این است که پست‌هایی که وارد آن شده‌اند را بررسی کنید.
باید به دقت بررسی کنید که پست‌ و به طور کلی پیج آن‌ها به چه شکلی است و چه اصولی در آن‌ها رعایت شده است، ببینید که در کپشن خود چه چیزهایی می‌نویسند، پست‌های خود را چگونه آماده کرده‌اند و در کامنت‌ها چگونه با کاربران خود برخورد داشته اند. شاید بهتر باشد آن‌ها را فالوو کرده و چند روز عملکرد آن‌ها را تحت نظر بگیرید. 

 

. ایجاد ارتباط با کاربران 
یکی از اساسی‌ترین مسائلی که می‌تواند راه ورود ما به اکسپلورر را آسان‌تر کند، داشتن تعامل کافی با کاربران پیج است. اصلا یکی از دلایل تمایل زیاد مردم به استفاده از اینستاگرام همین امکان ساده‌ی ارتباط برقرار کردن به شکلی صمیمانه است. اگر کسی برای شما کامنت می‌گذارد، حتما پاسخ دهید و البته پاسخ شما باید کاملا محترمانه باشد. این کار سبب می‌شود که در ذهن شخص ماندگارتر شده و بارها و بارها به پیج شما سر بزند و از مطالب شما بازدید خواهد کرد. سپس مشاهده خواهید کرد که چگونه با انجام یک کار ساده توانستید ترافیک پیج خود را بالا ببرید. 

 

. تبلیغ از طریق میکرواینفلوئنسرها
اگر بخواهید از اینفلوئنسرها ( افراد با فالوورهای بسیار زیاد ) برای تبلیغ استفاده کنید نیاز به پرداخت هزینه‌ی خیلی زیادی خواهید داشت.
این کار مخصوص کسانی است که از بودجه‌ی خوبی برای این کار برخوردارند، اما اصولا افراد نمی‌توانند برای این کار هزینه کنند لذا استفاده از میکرواینفلوئنسرها می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای عموم مردم باشد. شما با پرداخت مقداری هزینه از شخص میکرواینفلوئنسر می‌خواهید تا شما را به فالوورهای خود معرفی کند. این کار سبب می‌شود تا میزان بازدیدها از پیج شما افزایش پیدا کرده  و در نتیجه به هدف خود یعنی ورود به اکسپلورر اینستاگرام نزدیک‌تر شوید. 

 

. آنالیز کنید
بهتر است همین حالا به پست‌های مختلف خود نگاهی بیاندازید. کدام یک از آن‌ها بیشتری میزان بازخورد یعنی تعداد بیشتری لایک و کامنت داشته است.
به نظر شما چه دلیلی سبب شده تا آن پست نسبت به بقیه از بازخورد بیشتری برخوردار شود؟ بهتر است بررسی کنید که مخاطبان شما پست آموزشی را بیشتر دوست دارند یا پست‌های سرگرمی را. این بررسی‌ها می‌تواند شامل نتایج واقعا کمک کننده‌ای باشند. 

 

. از امکان igtv استفاده کنید 
Igtv امکانی است که از طریق آن می‌توانید ویدئوهای طولانی و بیشتر از 1 دقیقه در اینستاگرام آپلود کنید.
اگر ویدئوی igtv که می‌سازید جذاب باشد و مخاطبان را به سوی خود بکشاند، به طوری که تمایل داشته باشند آن را به طور کامل تماشا کنند، تاثیر بسیار زیادی روی نزدیک شدن به هدفتان خواهد داشت. افزایش مدت زمانی که کاربران در پیج شما می‌ما‌نند سبب ورود شما به اکسپلورر خواهد شد. 


در این نوشته توضیح دادیم که اکسپلورر اینستاگرام چیست و چرا ورود به آن مهم است.
همچنین فهمیدیم که ورود به این بخش چگونه می‌تواند منجر به افزایش درآمد ما شود. چند روش نوین برای ورود به اکسپلورر اینستاگرام بیان کردیم لازم است دوباره به این موضوع اشاره کنیم که داشتن محتوای خوب و احترام به مخاطب و سعی در ایجاد تعامل از مهم‌ترین کارهایی است که می‌تواند شما را به اکسپلورر برساند. درضمن شما برای اینکه بتوانید راحت تر و با سرعت بیشتری مسیر ورود به اکسپلوور را طی کنید میتوانید از تکنیک خرید فالوور ارزان استفاده کنید ، معتبرترین سایت خدمات دهی اینستاگرام یعنی بای فالوور بصورت هدفمند میتواند شماره در پیمودن این مسیر راهنمایی کند.

  • [ 1 ]