افزایش لایک اینستاگرام

یازار :

+0 به یه ن

چگونه لایک ایرانی و واقعی به دست آوریم؟

لایک شدن یکی از عناصر اصلی اینستاگرام است که در ظاهر نشان می‌دهد پست ما چقدر توسط افراد مختلف پسندیده شده است.
مانند زندگی روزمره که از عباراتی مانند خوشم آمد، دوست داشتم، پسندیدم و ... استفاده می‌کنیم تا میزان رضایت خود را نشان دهیم؛ در این شبکه‌ی اجتماعی هم از LIKE استفاده کرده و نظر خود را بیان می‌کنیم.
عمل لایک کردن خود نشانه‌ای از میزان تعامل کاربران با شماست، اهمیت لایک تا به آنجایی بالا رفت که افراد به دنبال افزایش لایک اینستاگرام هستند و می‌کوشند تعداد لایک‌های خود را از رقیبان بیشتر کنند. 

به طور کلی لایک چیست؟
لایک (like) که ترجمه‌ی آن دوست داشتن است امکانی است که در تمام شبکه‌های اجتماعی وجود دارد.
کاربران و دنبال‌کنندگان آن پیج خاص می‌توانند با استفاده از این امکان به صاحب پست نشان دهند که از محتوای تولید شده توسط آن‌ها خوششان آمده و این موضوع می‌تواند تشویقی برای شخص ارائه دهنده‌ی محتوا باشد.
لایک شدن به صورت یک قلب در شبکه‌های اجتماعی مختلف نشان داده می‌شود، اما چرا می‌خواهیم لایک کسب کنیم؟ این موضوعی است که در پاراگراف بعدی به آن اشاره خواهیم کرد. 





چرا به لایک ایرانی نیاز داریم؟
این روزها اینستاگرام پیچیده‌تر از هر زمان و صد البته هوشمند‌تر از همیشه است.
این شبکه‌ی اجتماعی با ردگیری لوکیشن افرادی که پست شما را لایک کرده‌اند متوجه این موضوع خواهد شد که پست تولید شده توسط شما برای مردم چه منطقه یا کشوری جذاب‌تر و جالب‌تر است در نتیجه این بهینه سازی نمایش پست به طور کلی کاربران اینستاگرام راضی‌تر خواهند بود. 

روش‌های جذب لایک ایرانی
به طور عمده 2 روش برای جذب لایک ایرانی وجود دارد:
. جذب لایک ایرانی با استفاده از تولید محتوا برای کاربران داخل کشور
. خرید لایک ایرانی
حال این دو روش را مورد بررسی قرار خواهیم داد و مزایا و معایب هر یک را بیان خواهیم کرد. 

1. جذب لایک با استفاده از تولید محتوا
قدیمی‌ترین و اصولی‌ترین شیوه‌ی جذب لایک، تولید محتوا است.
به این معنی که شما با استفاده از تولید محتوای جذاب و کاربردی، توجه کاربرانی که به صورت گذرا در حال طی کردن پست‌ها هستند را جلب کرده و باعث می‌شوید تا آن‌ها شما را LIKE کنند، در این شیوه باید زمان و بودجه مالی لازم برای تولید محتوا را داشته باشید، به این خاطر که برای تولید هر پست باید به اندازه‌ی کافی جست‌و‌جو کرده و خلاصه‌ای از یافته‌هایتان را در قالب یک پست به کاربران خود ارائه کنید. 
مزایای استفاده از این روش چیست؟ هنگامی که محتوای فارسی ایجاد می‌کنید به صورت 100% لایک ایرانی دریافت می‌کنید از سویی دیگر لایک دریافت شده توسط کاربران کاملا واقعی انجام می‌شوند که مدت‌ها پیش شما را Follow کرده‌اند و این برای اینستاگرام بسیار مهم است. 
اما از معایب آن می‌توان به هزینه‌ی مالی و زمانی آن اشاره کرد، برای مثال برای تولید یک محتوای ویدئویی که جالب توجه باشد باید حداقل 2 تا 3 روز زمان صرف کنید و اگر خود قادر به انجام آن نمی‌باشد باید فردی را برای این کار استخدام کنید. 

2. خرید لایک ایرانی
یک روش جدید برای جذب لایک ایرانی است که توسط برخی افراد ارائه شده است.
برای این کار نیازی نیست که محتوای خاصی تولید کنید و یا این که هزینه‌ی زیاد صرف کنید، شما با پرداخت هزینه‌ای محدود تعدادی لایک دریافت می‌کنید.
البته ضروری است که خرید خود را از طریق مراکز معتبر انجام داده تا از واقعی بودن لایک‌ها اطمینان داشته باشید در غیر این صورت فایده‌ای نخواهد داشت. 
از جمله مزایای آن می‌توان به سرعت بالای کار و هزینه‌ی به مراتب کمتر آن اشاره کنیم، خرید لایک ایرانی هزینه‌ی به مراتب کمتری نسبت به تولید محتوا خواهد داشت.  تنها عیبی که برای این روش می‌توان در نظر گرفت این است که این امکان وجود دارد که خرید خود را از طریق افراد کلاه بردار انجام داده و لایک فیک نصیب شما شود و به این ترتیب به اعتبار پیج خود لطمه بزنید، بنابراین ضروری است که خرید خود را از سایت‌های کاملا معتبر و شناخته شده انجام دهید و خیال خود را بابت مسدود نشدن از سوی اینستاگرام راحت کنید. 

از چه سایت‌هایی می‌توان لایک ایرانی خرید؟
کافی است که یک جست‌و‌جوی ساده در گوگل داشته باشید.
هزاران سایت وجود دارد که ادعا می‌کنند لایک ایرانی و واقعی می‌فروشند اما تعداد انگشت شماری از آن‌ها واقعا این کار را انجام می‌دهند.
برای مثال بای فالوور یا دیجی فالوور و حتی دیجی ممبر  از سایت‌های معتبر نه تنها در زمینه‌ی خرید لایک ایرانی بلکه در زمینه تمام جنبه‌های
خدمات اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی است. 
در بای فالوور می‌توانید 1000 لایک ایرانی نوترینو را به قیمت 14 هزارتومان بخرید.
از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان به سرعت بالای کار و اضافه شدن سریع لایک‌ها اشاره کرد، از سویی دیگر ضمانت بازگشت وجه برای اطمینان خاطر بیشتر در نظر گرفته شده است همچنین پشتیبانی این سایت به صورت 24 ساعته است. 


آیا لایک ایرانی باعث ورود پیج به اکسپلورر خواهد شد؟
قطعا یکی از نتایج زیاد بودن لایک ایرانی این است که بتوانید در اکسپلورر اینستاگرام قرار گرفته و بیشتر در معرض دید باشید.
هر چه که توسط افراد بیشتری دیده شوید، این امکان وجود دارد که توسط آن‌ها دوباره و دوباره لایک شده و در ادامه حتی توسط این افراد فالوو شوید. 

نکته‌ی اخر: اگر اقدام به خرید لایک ایرانی از سایت‌های مختلف کرده‌اید و از شما رمز عبور پیج خواسته‌اند، به هیچ وجه این کار را انجام ندهید
به این خاطر که امنیت پیج شما به خطر خواهد افتاد.



  • [ ]